Uitvaartverzorging met passie
Na een overlijden moeten er heel veel zaken geregeld worden; niet alleen de uitvaart, maar ook alles omtrent de erfenis, bankzaken, belastingen en dergelijke. Juist in deze tijd staat uw hoofd hier waarschijnlijk niet naar en kunt u wel wat hulp gebruiken om het overzicht te houden en alle zaken goed af te handelen. Annie Rutten uitvaartbegeleiding biedt u daarom de Nabestaandendesk-service aan. Nabestaandendesk heeft als doel de afwikkeling van de zaken rondom een overlijden makkelijker en dragelijker te maken voor de familie van de overledene, zodat u niets over het hoofd ziet en zo tijd, geld en ergenissen bespaart.
Met Nabestaandendesk stelt u een persoonlijk dossier samen om het nalatenschap van uw dierbare zonder problemen af te wikkelen. U kunt ervoor kiezen dit dossier te delen met familieleden, maar uw privacy is gegarandeerd en ook uw uitvaartorganisatie heeft geen toegang tot uw persoonlijke informatie. Aan de hand van een aantal vragen stelt u een overzichtelijke checklist samen waarop precies staat welke zaken u nog moet regelen. Hierbij komen onder andere de notaris, de erfenis (inclusief de bankzaken en de eventuele woning), verzekeringen en belastingen aan bod. Bovendien krijgt u herinneringen om ervoor te zorgen dat u geen belangrijke zaken vergeet. Ook biedt Nabestaandendesk een handige opzegservice, waardoor u met slechts een paar keer klikken diverse abonnementen en contracten kunt opzeggen.
Nabestaandendesk heeft diverse voordelen voor u: